Październik w pigułce


Mini-podsumowanie miesiąca czas zacząć! Gdzie byłam, co robiłam i inne niekoniecznie ciekawe ciekawostki. Być może znajdziesz tu coś dla siebie, czymś Cię zaciekawię bądź zmotywuję? Jeśli masz wolne pięć minut, śmiało brnij przez ten wpis!

Na sam początek najmniej interesująca rzecz, czyli denko miesiąca. W tym miesiącu skończyłam dwie rzeczy:



O olejku shea (karité) wspominałam w bodajże lipcowym wpisie. Dobry do włosów, twarzy i ciała, choć u mnie lądował tylko na tych pierwszych. Raz w tygodniu, przed myciem był wmasowany w skórę głowy, po czym wyczesywany na całą długość włosów. Lubiłam - ba, nada bardzo lubię ten olejek, ma przyjemny zapach i faktycznie odżywia włosy. Jest też lepszy od masła shea, zawiera większą ilość witaminy E oraz kwasów tłuszczowych omega 6 i 9, które jak zapewne wiesz są niezbędne naszemu organizmowi. Chyba skuszę się na ponowny zakup, ale najpierw przez kilka miesięcy powrócę do mojego ulubieńca - oleju rycynowego. 
Drugą rzeczą jest olejek do kąpieli Tutti Frutti, który przywiozłam z Polski. Zapach ma fantastyczny, ale nic poza tym, a szkoda! Mam jeszcze jedną butelkę, ale póki co przerwa od zapachu Tymbarku o wiśniowym smaku.

W październiku udało nam się załapać na ostatni dzień wystawy poświęconej Francisco Goya i innych, którzy inspirowali się jego "Kaprysami" i "Szaleństwami". Uwielbiam Goyę za tę charakterystyczną kreskę i postacie zapadające w pamięć, dlatego byłam przeszczęśliwa mogąc oglądać dzieła tego hiszpańskiego artysty. Nie zawiodłam się, cała wystawa była w klimacie mroku "Kaprysów", naprawdę polecam! Wystawa "Fantastiques" cieszyła się tak dużym zainteresowaniem, że została przedłużona o tydzień i tym samym załapaliśmy się na pierwszą niedzielę miesiąca, czyli darmowy wstęp. W nadchodzącym miesiącu również poszukam jakieś ciekawej wystawy.

Do naszej kolekcji winyli doszły kolejne perełki, z których jesteśmy absolutnie dumni i szczęśliwi, że je mamy. Pokażę Ci tylko kilka z nich:



Pod koniec roku postaram się je podliczyć i posegregować gatunkami muzyki oraz wykonawcami, ponieważ teraz panuje jeden wielki chaos na naszych półkach i skrzyniach. Każdy ma bzika na punkcie jakieś głupoty, są ludzie zbierający muszle na plaży, są tacy którzy nałogowo kupują buty - a my adoptujemy winyle. Mam kolejnego winyla Pink Floyd, których kocham nad życie i do spełnienia kolejnego marzenia związanego z nimi - czyli posiadanie ich wszystkich płyt - brakuje mi tylko dwóch albumów, których będę intensywnie szukać!
Oglądnęłam także najbardziej powalone filmy tego roku, czyli Suicide Squad oraz Sausage Party. Ten drugi jest szalnony i jeśli czerwienisz się na słowo 'prezerwatywa' - nie polecam! Za to ten pierwszy... Nie wiedziałam co powiedzieć. Nie rozumiem fenomenu Harley, Joker był fatalny, a niektóre akcje nie miały dla mnie najmniejszego sensu. Zupełnie jak moment rozejmu między Supermanem a Batmanem. No ale są ludzie, którzy uwielbiają... 



Pierwsze tygodnie drugiego roku minęły pod znakiem ogromnego stresu, nerwów i marzeń o podpaleniu szkoły. Zajęcia praktyczne z chemii organicznej są dla mnie jednym wielkim koszmarem, no ale takie studia sobie wybrałam, więc... 
Mam półtora tygodnia na poprawienie mojego raportu ze stażu, gdyż według mojej promotorki jest niekompletny i beznadziejnie ogólnikowy. Ten sam raport został pochwalony przez mojego szefa i chłopaka, który mentorował mi podczas dwóch miesięcy pracy. I szczerze powiedziawszy nie mam ochotę go poprawiać, gdyż w mojej opinii jest satysfakcjonujący. Październik dla mnie kończy się niestety na wielkim minusie, a tak uwielbiam ten miesiąc i ogólnie ten okres w roku. Może listopad okaże się dla mnie łaskawszy. Trzymajmy kciuki!



Niebawem kolejny miesiąc, co oznacza kolejną porcję propozycji wszelakich zajęć i aktywności do zrobienia w Bordeaux!





★ Facebook ★ Instagram ★ VSCO ★

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i każdy komentarz! Choć opcja anonimowego pozostawiania komentarzy jest włączona prosiłabym abyś jednak zostawił jakiś podpis - milej się wtedy dyskutuje!
Komentarze zawierające reklamę bądź obrażające mnie/innych komentujących będą usuwane.

Pozdrawiam! :)