Norwich life: Riverside

Wielka Brytania słynie ze swoich prestiżowych uniwersytetów. Po Oxfordzie i Cambridge przyszło mi mieszkać i zwiedzać Norwich. Te trzy wspaniałe miasteczka uniwersyteckie mają cechę wspólną– oprócz najlepszych uniwerków wszystkie trzy są położone nad rzekami. Dodają uroku i piękna tym miastom, dlatego zapraszam na kolejną porcję zdjęć!



Na rzece pełno małych łódek i barek









Najbardziej kolorowe budynki znajdują się w sąsiedztwie Elm Hill

Pozostały mi jeszcze trzy tygodnie mojej angielskiej przygody. Dużo pracuję, świetnie się bawię, poznaję cudownych ludzi. Wkręciłam się w to życie tutaj i będę tęsknić do tego miejsca, jednak bardziej brakuje mi słońca, upałów i po prostu bordolejskich klimatów! 

Strasznie żałuję, że omijają mnie w tym roku imprezy takie jak Święto Muzyki czy obchodzące w tym roku okrągłą rocznicę Święto Wina. Ale i tutaj nie narzekam na brak rozrywek - w przerwach między kolejnymi syntezami oglądamy mecze, zajadamy się ciastami upieczonymi przez naszych kolegów, co piątek spotyka się cały wydział farmacji, żeby miło rozpocząć weekend - ot, małe piwko jako poprawiacz humoru po ciężkim tygodniu. 

Bądźcie na bieżąco:


★ Facebook ★ Instagram ★ VSCO ★



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i każdy komentarz! Choć opcja anonimowego pozostawiania komentarzy jest włączona prosiłabym abyś jednak zostawił jakiś podpis - milej się wtedy dyskutuje!
Komentarze zawierające reklamę bądź obrażające mnie/innych komentujących będą usuwane.

Pozdrawiam! :)